Blijf up to date

Foodbag blijft leveren en alle voorzorgsmaatregelen ontdek je op deze pagina.

Foodbag gaat verder zoals altijd

Er is geen reden tot bezorgdheid, de levering van een maaltijdbox is trouwens dé manier om drukke supermarkten te vermijden. Toch merken we dat heel wat klanten vragen hebben omtrent de impact van de coronacrisis bij Foodbag. Aangezien we voorzien in verse voeding blijft Foodbag, net zoals de supermarkten, operationeel en blijven we leveren.

We zijn ervan overtuigd dat een heldere en transparante communicatie erg belangrijk is. Daarom bundelen we op deze pagina de laatste updates en lijsten we onze voorzorgsmaatregelen nog eens netjes op.

Over jouw bestelling

Een Foodbag vullen, doen wij niet alleen. Hoe vroeger wij het aantal boxen en gerechten kunnen inschatten, hoe beter we onze leveranciers kunnen informeren. LET OP: daarom kan je tijdens de coronacrisis bestellen tot WOENSDAGOCHTEND 10u. Alvast een dikke merci!

Wat er de volgende weken nog zal komen, weten we nog niet. Daarom sluit onze verkoop vanaf nu elke week af op woensdag 10u, tot we meer nieuws hebben over de verdere maatregelen.

Wil jij onze lokale en Belgische leveranciers helpen, bestel dan zo vroeg mogelijk je Foodbag. Zo kunnen wij tijdig onze volumes inschatten en weten zij waar ze aan toe zijn. Wacht dus liever niet tot donderdagochtend 9u55 om je weekmenu samen te stellen. En ben je van plan om toch thuis te blijven de komende weken? Je kan bij ons bestellingen plaatsen tot 4 weken vooruit. Handig, toch!

Over jouw levering

Foodbag draait op volle toeren en we doen alles in ons vermogen om je de service te bieden die je van ons gewoon bent. Door de enorme hoeveelheid bestellingen vragen we je om een beetje begrip wanneer onze chauffeur wat vroeger of net iets later bij jou aan de deur staat. Want leveren, doen we sowieso en dat met een glimlach … maar zonder handjes schudden hé!

We vragen je daarom niet meteen te bellen naar Lore en Michèle van onze klantendienst. Die proberen namelijk voor iedereen een op maat gemaakte oplossing te voorzien en dat vraagt soms wat tijd. Alvast bedankt!

Opgelet: Het is niet mogelijk om jouw Foodbag maandag af te halen in een Collect & Go-afhaalpunt, zij ondervinden momenteel problemen omwille van de grote drukte in hun winkels. Heb je je Foodbag reeds besteld om op te halen in één van de afhaalpunten? Neem dan hier een kijkje hoe je jouw bestelling kan aanpassen naar een thuislevering.

Over ons aanbod

  • Vanaf 20 maart kunnen we de biofruitmand niet meer aanbieden. Gelukkig zijn onze andere fruitpakketten ook lekker!
  • Door een tijdelijk tekort aan biowortelen zou het kunnen dat je gewone wortelen in je Foodbag vindt. We beloven je wel dat ze minstens even lekker zijn!
  • Als er nog andere tekorten opduiken, houden we jou daar zeker van op de hoogte. Moest dit voorvallen, zorgen we uiteraard voor een geschikt alternatief. 

Voorzorgsmaatregelen voor onze chauffeurs

  • Onze chauffeurs ontsmetten en wassen hun handen tussen de leveringen door.
  • Wanneer de chauffeur jouw Foodbag zondag of maandag aan huis levert, dien je niet af te tekenen op de smartphone.
  • De chauffeur zal jouw Foodbag aan de voordeur op de grond plaatsen. Jij neemt hem daarna gewoon binnen. 
  • Indien jij nog extra info hebt voor onze chauffeur aarzel dan zeker niet om die met een handige post-it of blaadje aan je deur te hangen!

Voorzorgsmaatregelen in ons distributiecentrum

Zoals altijd hanteren we de hoogste hygiënenormen in ons distributiecentrum. Ook onze leveranciers hanteren dezelfde hoge kwaliteitsnormen. In ons distributiecentrum namen we ook bijkomende voorzorgsmaatregelen om fysiek contact te vermijden.

Toch nog vragen? 

Als je toch nog bijkomende vragen hebt, mag je uiteraard steeds onze klantendienst contacteren via foodlover@foodbag.be of via 09 298 05 10.